Fredag - Helg :D


Yeeah, äntligen helg (Y) :D

Skolan idag var ganska okej .

Vi hade , So, No Matte, Lunch , Slöjd, sluta 13:25 (Y) :D

Så om ni nu vill veta vfr jag inte ska vara inne på BDB så här det för att:
Jag klara av JB bilderna men inte texterna under och alla jutjube klipp :/
Nån la upp denna videon http://www.youtube.com/watch?v=s7CmolLKMTU . Som jag kollade på, och när jag såg slutet fick jag jätte ont i magen och blev värsta deppad.. Så ja that why (:

Nu ska jag ner och titta på Tv :)

Puss och kram <3 / Cara

I wonder how it feel to be loved by you. <3



Vetnivadjagkompå??. Att dom faktiskt älskar oss :D , för dom älskar ju sina fans, och vi är ju fans, så då älskar dom oss :D <3,.  Jag älskar dom mestmestmest <333

Kommentarer
Postat av: alice

jag meeed :D <3

jag köpte väskan i rom mwhahahaha! :] sorry :)

2008-08-22 @ 23:14:10
URL: http://thepeacedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0