GRATTIS JOSEPH ADAM "DANGER" JONAS <3

GRATTIS JOSEPH ADAM "DANGER" JONAS <3
MASSA MASSA MASSA GRATTIS till honom :D:D <333

Idag har jag inte gjort så mkt :/

Suttit vid datan, duschad [hmm intressant xD].

Vi har besök från tyskar kompisar just nu. Dom har varit här i två veckor, och ska åka hem i morgon :'( . Kommer saknar dom massa. <3
Dom sitter och titta på Film, Lara Groft, har redan sett den, så jag sitter här :P .

Ska till JKPG i morgon, hoppas man hittar nåt fint :D

Nu är sommarlovet snart slut :( , Börjar skolan på måndag :( . JAG VILL INTE !!!!!!!

Nu ska jag gå och tittar på filmen.

Puss <3 / Cara

Dagen till ära blir det en bild på Joseph Jonas <333

Dagen till ära : En super fin bild på världens sötaste och finaste Joseph Adam Jonas <333


Kommentarer
Postat av: frida

GRATTIS JOOOE!! <333

2008-08-21 @ 20:31:29
URL: http://friidalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0