Måndag :)


Dagens outfit ;)
Koftan - Hm
T-shirten - JB merch. Love it <3
Halsband som det står JB på - JB merch (syns inte på bilden :/ )
Byxor - Bikbok (Kevin byxor me like <3)

Usch, vad jag ser tjock ut på bilden :/

Skola idag. Ganska okej.
Vi hade .
 No,
Engelska,
Matte ,
Lunch - Makaronie med köttfärs sås, ganska gott.
Hål efter lunchen gick till bibloteket
Idrott - Glömde gympakläderna så fick gå en promenad .
Spanska
Slut :D

Jag har ont i huvud igen -.-
Fast pipet är borta (Y)



Som sagt var jag på bibblan idag och då bläddrade vi i Okej tidningar och så såg jag domma plancherna på Jonas Brothers så gick jag och frågade om jag fick tar dom, och det fick jag (Y) :D
Men på den stor är det ett hål över Joe's mun :/


Nu ska jag göra spanska, vi har 11 glosor tills i morgon.. -.-

Puss ;*  / Cara

Kommentarer
Postat av: Madda! :D

men åh! du ser ju inte alls tjock ut på bilden?!

fick ni glosorna idag elr? :)

JB (Y)

2008-08-25 @ 20:52:18
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0