Söndag (:

Hejsan sötnötar (:

Tittade på Hancock igår, den var väldigt bra :D

Hoppas att ni har haft roligare än mig idag.
Suttit här hela dagen och deppad -.-
Och tittat jutjube klipp hela dagen :)
Städat idag också, hittade kameran :D *Heja mig*

I morgon är det skola, och jag vill verkligen inte gåå!! -.-
Bara träffa kompisarna och se den nya skolan blir roligt (:

Har typ haft huvudvärk idag också....
Och ja min blogg är tråkig... -.-

Im so out of here . / Caralala

      Joe sötaste när han blåser ut ljusen. Och Kevin kanske lite avendsjuk? :D

Kommentarer
Postat av: frida

¨Kevin ser lite avis.. haha.

2008-08-21 @ 20:32:26
URL: http://friidalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0