Tisdag (:

Dagens outfit var samma som igår (:



Skola idag dårå. Jag överlevde faktiskt första dagen med lektioner. (Y)

Först hade vi Bild - Prat. (Somnade nästa.)
Musik - Ehrling har vi, han är bäst ;) . Kul var det :D
Spanska - Tråkigt :/
Lunch - Ris med fisk och sås , gott
So - Tråkigt .
Sv - Läraren läste askungen för oss ;). Vi ska skriva en saga, två och två.
Elevens val - Vi fick välja vad vi ville har i Elevensval och sen gå hem :D (Y)

Kom hem typ tio i tre (?)
När jag kom hem så åt jag en pannkaka ;), sen satte jag mig vid datan, och checkade BDB. Sen typ vid fyra så gick jag ner och åt en till pannkaka, efter det upp hämta iPoden, ner igen och klä på sig rid kläderna, och sen åka till Sävsjö och rida :D
Jag fick Grindevit , Yeeah, min favohäst och typ en av dom lataste. xD. Kul var det. Men usch jag hatar att galoppera :/
När jag kom hem så åt jag och nu sitter jag här (; . Vid halv nio blir det att titta på 2 1/2 män :D.
Jag har cp ont i armen :( . Gör ont när jag lyfter och spänner :/

Byebye

/ Cara


Kan nån köpa en sån väska till mig??
Den kostar bara några tusen ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en rätt okej dag ändå :)

2008-08-19 @ 19:41:59
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Madda! :D

den väskan va fin! :) men tyvärr kan ja nt köpa den till dej (;

2008-08-19 @ 20:16:27
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: alice

JAG HAR EN LIKNANDE SÅN VÄSKAAA!!! <33

den kostar typ 10 000 men jag fick min för 500!! BARA FÖR ATT DEN ÄR FAKE MWAHAHHA! XD

2008-08-21 @ 17:15:16
URL: http://thepeacedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0