Lördag - JKPG :]

Igår så gick jag faktiskt inte och tittade på filmen, (eller juuh tittade ju lite) det blev att sitta är och lyssna på RD istället :] <3

Kompisarna från tyskland åkt nu :'(. Saknar som fan :( . Kramade inte ens han, [asså det är tre killar och jag gillar en av dom], kan man typ spolar tillbaka och göra så att vi kramas och sen står vi där och kramas tills vi typ är 25 eller nåt, och då gifter vi oss. :'( </3


Fast det går ju inte för ska ju gifta mig med Kevin <3

Varit i JKPG idag :D . Kulkul var det. Först var vi hos Homlgrens det var ganska tråkigt där :/
Sen så åkte vi till piren och åt glass :D, jag tog regnbåge och triplechocklad :]
Sen så ville mamma och pappa gå vid vättern, så jag och min syster gick till stan i stället :)
Sen så kom mamma och pappa, så då åkte vi till A6, först gick vi till Ikea, vi var toanödigar xD
Sen så gick vi till A6. Gick i massa affärer där, jag köpte en vit byxa (Y) [Kevin byxor :D], och en rutig skjorta på Bikbok. [Skulle tagit kort men hittar inte kameran -.-] Min syster köpte tre paar skor :O . Sen så gick vi till Ikea och köpte korv (Y). Och efter de åkte vi hem, på vägen hem blev det att lyssna på Jonas Brothers <333 :D
Skulle tagit kort på min outfit, men som sagt hittar jag inte kameran -.-

Jag är hungrig men ska typ inte äta förän kvart över sju -.-


Ses <3 / Caralala :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0