Söndag :D

Hello people!
Tittade på You dont mess with the Zohan igår. :D . Oh my gush, den är bäst och grymt rolig <333 :D
Jag har huvudvärk just nu :/

Idag har jag rensad ogräs. -.- .

Knarkad JB idag <33, höhö.
Och ätit kladdkaka från igår ;)
Tittat på tv - Jönsonligan :D
Det var en som satte på värsta pip ljudet och nu piper det i mitt öra HELa tiden., :(

Höhö, jag längtar till Jul :D ! <3

Jag älskar Demis kläder <3. Hon är så grymt cool. Get back är också grymt bra :D <3

Nu ska jag nog gå och titta på TV, och sen sitta här igen och knarka JB <3333.

See yaa, people., Puss <3 /  CaraÄlskarKevinMestMestMest <333


I just wonder what you do when im not with you </3

Kommentarer
Postat av: Louise <3

I loved that movie, so funny! hahaha, i have to knarka JB too! o_O missed so much in just a few days! x'D and YES! Demi's clothes are freaking AWESOME! i want her closet! <33333

2008-08-24 @ 20:10:44
URL: http://swedencali.blogg.se/
Postat av: alice

DEMMMMIIIIII <333

jag längatr också till juul :] <3

2008-08-25 @ 17:09:38
URL: http://thepeacedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0