Julkänsla?

Hej,
Har ni fått dendära julkänslan än?
Det har inte jag och det är lite synd, för det är liksom bara 3 dagar kvar till jul. Jag vet att jag kommer får den när snön kommer! Hoppas den kommer INNAN jul! Det är skiit kallt ute , varför kan det inte komma snö? Det är liksom frost!

Hmm, idag har jag gjort lika mycket som igår. xD
Asså typ inget, suttit vid datorn , tittat på tv och film.
Tittade på en jätte bra film idag, Twice upon a Christmas!  Den är värd att se på! Den gick på tv'n igår, hoppas ni såg den ;)

Vi fick besök idag också! Typ mammas gammla svenska lärare och hennes son. Trevligt!

Hoppas man hittar på nåt kul i morgon, men skulle tror att det blir att sitta här eller framför tv'n hela dagen, för spelade in massa bra filmer igår! :D

Skulle vilja säga att jag har tagit några bilder idag, men kameran är på laddning. Så får tar några i morgon!

Nu ska jag gå ner och se om jag och pappa ska titta klart på Numbers!

Seya, sötisar! <3  / Cara

Kommentarer
Postat av: eliiin

jag har inte fått nåm julkänsla alls..

det känns som om det inte kommer komma nån snö heller.

men men, julklapparna kommer iaf göra så att det blir lite julstämmning x)

2008-12-21 @ 20:30:49
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Postat av: isabella

Jag känner aldrig julkänsla längre. Så blir det när man växer upp. Tappade min när jag gick i 8:an, men den kom då tillbaka kvällen innan julafton. Men nu, nu känner jag den inte alls längre. Inte ens på julafton. Den dagen känns bara som en lång seg dag när man ska öppna presenter och sen, inget mer. :(



snyft!!!!!!

blir nog ingen snö till jul :S :'(



det var kul att få träffa dig lite mer :)

ihihi

2008-12-21 @ 21:53:24
URL: http://isabellal.blogg.se/
Postat av: Nils with da skillz

Men vilket tjat det är om julkänslan hela tiden då;)

Nej men jag har lite julkänsla… kanske för att det är jul snart :D Mmm smart tänkt där Nisse.



P.S Du är elak och slå mig :( Det tycker Nisse inte om.

2008-12-22 @ 00:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0