Lördag

Idag vaknade jag faktiskt utan halsont! Yay för de :D

Idag har jag inte gjort så mycket.
Typ, smsad en massa och tittat på tv. Nördat datan xD
Och slagit in presenterna :D
Tråkigt liv man kan har då ^^ xD

Elin den lilla söta saken, har upptäckt ett nytt band igen, gå och läs henes blogg, wtf! http://ijustwannajump.blogg.se/
Läs nu!

Jag tänkte skriva nåt som jag glömt bort x( >.<

Dagens lista;
Dagens humör:
Glad.
Dagens väder: Regn
Dagens frisyr: Nersläppt
Dagens klädsel: Mjukisbyxor, t-shirt , linne(under) , munkjacka
Dagens smycken: Läderarmband ^^
Dagens planer: Film (A)
Dagens materiella vill ha: Mkt,
Dagens längtan: Julafton!
Dagens fundering:
Dagens beroende: Mobilen, Elin <3
Dagens tråkigaste: -
Dagens tidning: -
Dagens låt: The Academy Is - About a girl
Dagens tv-serie: Scrubs <3
Dagens naglar: Nothing
Dagens hemsida: bilddagboken
Dagens mat: Massa
Dagens borde: -
Dagens roligaste: 
Dagens personer: Elin <3 :D




Denna bilden är så jävla *HET* <3 * drowls *



Slänger in en bild som jag gjorde för ett tag sen ^^ :P


Nu ska jag ner och göra varm mjölk med honung och kanske se nån film! :D

Hörs ^^ <3 puss :*   / Cara

Kommentarer
Postat av: eliiin

åh, du är en sötsak, ditt gullligull! (: ♥♥

och "edward" är snygg som vanligt!



2008-12-20 @ 22:20:13
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0