Söndag

Hallu :)
Vaknade kvart i ett idag, pappa kom och väckte mig då! Satte på mobilen, skickade några sms, gick upp och klädde på mig och sen ner och göra frukost, sedan äta frukosten med bror framför tv'n, blev att titta på Robin Hood! <3 :)
Aja, så nu sitter man här då, :P . Beställa första OTH boxen idag! :D

Ni kanske vill veta vad jag fick i julklapp!
Jag fick;
Andra Twilight boken! :D:D:D:D<3<3<3<3 (har inte börjad läsa en)
Kläder (två paar leggins, ett svart långt linne m.m)
800 kr! (shoppade upp en del igår dock!)
Och Abba singstar, eller både jag och syster fick det!

Det var inte särskild mycket, men jag blev nöjd! :D  Om nån undrar så äter man Gås till jul i tyskland, så det åt vi! Mkt gott! :D

Igår var man då i GBG med Pappa, mamma och syster! Mycket kul!
Jag köpte;
Ett paar mjukisbyxor <3
En svart munkjacka
Och en shal! :D

Nu ska jag bara byta kläder och sen ska jag skuttar till Caroline <3 :D

Hörs! :) <3

Juste, Twilight var bäst <3<3<3<3
I fredags brände jag Twilight på dvd, och gick till Emelie och Nathalie och tittade på den! Caroline var också med! :D
Igår var det tredje gången jag såg den denna veckan, ikväll blir det fjärde gången! <3<3







Kommentarer
Postat av: Madde.

ÄLSKAR FILMEN!

2008-12-29 @ 12:17:58
URL: http://klafs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0