Helgen (:

Helgen kan beskrivas i bilder :

Jag tittade klart på OTH! Sjukt bra är det, och Jake är så snygg :D <3


Jag blev tokkär i Niclas Wahlgren, han är bara urgullig och sjunger grymt bra <3


Jag spelade bas i fredags och övade läxan på syrrans gitarr (:


Jag hade tråkigt och tog en gröntuschpenna och målade naglarna x)


Jag dreglad över dreads hela helgen, fundera på att skaffa faktisk :) (bilderna går att förstora, bara och klicka på dom)



Och så har jag skaffad domma flätorna :)

Jajamensann, så har min helg varit! trevligtrevlig.

Skolan i morgon, och jag vill verkligen inte gå! :'(

jag ska nog ner och titta på tv nu :P

Ha det bra!
Puss <3
-Cara

Kommentarer
Postat av: Nils

Mm länge sen jag kommenterade din blogg… kanske för att du typ nästan ALDRIG uppdaterar den hahaha. Haha ska du skaffa dreds? Rolig du kommer att se ut då :)

2009-01-24 @ 17:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0