Justin Timberlake



Nejdå, jag dreglar inte (A)  *drowls*
Tänkte bara meddela att Justin Timberlake är fett het, och min tredje man! Bara så alla vet (:
Ja , jag vet att jag är konstig (;  (och ja, jag har mera män (; )


Gott nytt år! (: trevlig kväll/natt igår (;  , först hem till Emelie E och Nathalie och äta pizza sen hem till mig köra singstar och titta på film, Twilight (<3<3<3<3) blev det :D:D

Jag har huvudvärk :S
anyway, JKPG i morgon, med familjen och Emelie N , och sen ska Issa (brors kompis) också följa med (:(: , trevligt trevligt!

Min OTH box har inte kommit än :( , ska se om den är billigare på Media markt i morgon för i såfall ska jag avbeställa den :)

idag vakande jag typ vid tolv, och sen typ frukost/tv datan, och sen åkta vi till Nässjö och köra Laserdome! :D Jag kom trea av 7 :D , mkt nöjd, mitt lag förlorade dock.

aja, ska väl sova snart i guess :P

Ha det bra!
Puss <3
- Cara

jaggillardig <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Älskar din blogg den är ju skit fin ;) <3

Hoppas huvudvärken har gått över.

Ha det bra du med sötnos <3

2009-01-03 @ 21:00:59
URL: http://camillaavu.blogg.se/
Postat av: madde.

gott nytt år!

och justin är inte snygg någonstans.

2009-01-03 @ 22:47:58
URL: http://klafs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0