8 mars är en bra dag! :D Min födelsedag!


Mamma kom hem i Fredags och då fick man detta armbandet :D tack mamma (: <3


Och då var dags att blir ett år äldre! 15 år :D


och då fick man lite grejs (Y) det gillar vi ((: , kortet från Farmor! Sen bakom det en träd som man kan hänga smycken på. Sen högtalar grejs till min iPod (Y) framför denett armband :D och en klocka. Och så fick jag en kavaj också! Mycket bra presenter, det gillar vi (Y)

Sen så har man fått trevliga samtal från: Morfar, Farbror, Farmor och farfar!

Sen tack för grattis smsen! ((:

Nu ska jag lyssna på musik och nöta datan!

Ha en bra dag!
puss&kram ! <3
- Cara, age 15 (:

Kommentarer
Postat av: eliiin

Gratttttis (LLLLLLL) [igen]

fina saker :)

2009-03-08 @ 13:04:40
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Postat av: madda.

grattis!!!! :d

2009-03-08 @ 13:20:51
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0